O mnie
Nazywam się Halina Kotuła i jestem właścicielką gabinetu. Z wykształcenia jestem dyplomowanym pedagogiem, terapeutą pedagogicznym, wykwalifikowanym terapeutą stymulacji audio-psycho-lingwistycznej wg metody A. A Tomatis, providerem metody Neuroflow, licencjonowanym specjalistą treningu SAS, providentem Go Brain, terapeutą ręki, terapeutą Integracji Sensorycznej i terapeutą Biofeedback z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi wymagającymi złożonej opieki. Po wielu latach praktyki zawodowej wiem, że kluczowymi cechami w podejściu do każdego dziecka są dla mnie cierpliwość i indywidualne spojrzenie na problem. By móc z pełną satysfakcją pomagać dzieciom i osobom z różnymi problemami ukończyłam studia podyplomowe w zakresie Wspomagania Rozwoju Dziecka z Problemami Rozwojowymi, z Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Ponadto ukończyłam szereg specjalistycznych kursów i szkoleń, które wzbogaciły mój codzienny warsztat pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Wybrane kursy i szkolenia
-
Szkolenie Stymulacja audio-psycho-lingwistyczna wg metody A.A Tomatis
-
Staż w Centrum ESPACE
-
Szkolenie na certyfikowanego providenta Neuroflow
-
Szkolenie dla specjalistów SAS
-
Szkolenie na providenta Go Brain
-
Terapeuta ręki i zaburzeń małej motoryki I i II stopnia
-
Teoria i praktyka EEG Biofeedback
-
Procedury terapeutyczne w praktyce EEG Biofeedback
-
Terapeuta integracji sensorycznej SI
-
Terapia ręki w integracji sensorycznej
-
Diagnoza i terapia integracji sensorycznej dzieci z trudnościami szkolnymi
-
Globalna diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku 0-12 lat
-
Zaburzenia zachowania dzieci i młodzieży
-
Jak zapanować nad krańcowo trudnymi zachowaniami dzieci
-
Pozytywna dyscyplina
-
Metody i formy stymulacji sensorycznej w rewalidacji osób upośledzonych umysłowo
-
Warsztaty z umiejętności wychowawczych
-
Charakterystyka dziecka z zespołem Aspergera – zaburzenia sensoryczne
-
Jak wspierać dziecko z zespołem Aspergera i radzić sobie z jego trudnymi zachowaniami
-
Dzieci z Zespołem Aspergera - jak je rozumieć, jak pomóc im prawidłowo funkcjonować, jak wspomagać ich rozwój społeczny
-
Praca z dzieckiem ze spektrum Autyzmu
-
Neuropsychologiczne koncepcje dysleksji
-
Trudności w czytaniu - diagnoza i rehabilitacja ortoptyczna
-
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
-
Praca z dzieckiem z Zespołem Nadpobudliwości Psychoruchowej, z zachowaniami opozycyjno-buntowniczymi